LØBEKLUB

5

Løbeklubben Strick Running er en running community og en del af Strick performance. Klubben har eksisteret siden februar 2013, men under navnet SforSneakers running.

I Strick Running er vi en flok af glade mennesker, der mødes om glæden ved at løbe en tur og glæden ved at møde nye mennesker. Der er fast 2 træningsdag om ugen, men der er ofte nogle der melder en ekstra tur eller to op om ugen. Vi træner altid med et smil på læben, og alle er velkomne til at joine os.

Udover de ugentlige træninger holder vi fælles spisninger og andre sociale og festlige arrangementer i løbet af året.

Strick Performance

Malte Strickertsson, ejer af Strick Performance, er ansvarlig for Strick Running. Dog bliver alle beslutninger og tiltag taget i fællesskab med klubbens medlemmer.
Malte har helt fra start været fast ansvarlig og træner for klubben, der i dag bliver drevet af frivillige kræfter. Vi hjælper hinanden med at arrangere fester, hyggeaftener og heppekor til diverse løb.

Træningen varetages fast af Strick performance træner team.

Mange af løberne er startet med at komme til første træning alene, så det er bare med at komme med ud på en tur. Det koster ingenting og alle kan være med.

Kom forbi Østeranlæg en tirsdag eller Voulez Vous? torsdag kl 18. Det eneste det kræver er godt humør og et par løbesko.

TIRSDAG V. Øster anlæg

Vi laver intervaltræning hvor fokuset er på høj puls og styrketræning, for at forebygge skader.

Træningen foregår i Øster anlæg på  i sommerhalvåret. I vinterhalvårettræner vi i Israels plads og i HC. Ørstedsparken.

Tirsdagstræningen er udover at være hård træning også en træning, hvor man har det sjovt med en masse søde og sjove mennesker.

Tilmeld dig træningen her

TORSDAG V. CAFE TIGHT

Vi løber distancer på enten 6, 8, 10 eller 12 km.

Inden start deler vi os ind i grupper ud fra hvilken distance man vil løbe. I gruppen aftaler man, hvilket tempo der løbes i. Vi løber den første kilometer sammen i et roligt tempo.

Løbetræning i grupper er en rigtig god måde at få presset sig selv i sin løbetræning så man kan løbe længere og/eller hurtigere. Hvilket er svært, når man løber alene.

Tilmeld dig træningen her